terça-feira, 26 de junho de 2012

O galego, a nossa língua. Web oficial do Concelho de Corcubiom

O galego, a nossa língua

O galego é um idioma extenso e útil, porque -com pequenas variantes- fala-se no Brasil, em Portugal e nas colónias portuguesas.

Afonso D. Rodríguez Castelao. (Sempre em Galiza, Akal Editor, cap. IV, livro 1°, pág. 41-42)

Desejo que o galego se acerque e confunda com o português.

Afonso D. Rodríguez Castelao. (Carta a C. Sánchez Albornoz, Grial, núm. 47, 1975).

Autorretrato Castelao

A sociedade na que vivemos tem mudado muito desde que o galego passou de idioma proscrito ao actual estado de cooficialidade. Neste processo de mudança das sociedades industriais às do conhecimento, o Concelho de Corcubiom quer fazer propostas construtivas para lhe dar ao nosso idioma a dignidade e difusom que precisa.

Por isso somos o primeiro concelho da Galiza que tem web em galego-português. Estimamos que o idioma comum de Rosalia de Castro e de Camões é o melhor meio para nos comunicar entre nós e com os mais de 223 milhons de falantes de galego-português espalhados por quatro continentes.

A realidade é teimosa. Hoje, os que pretendêrom manter arredada do seu ámbito natural a nossa língua, vem como a lógica esmagadora da Internet está a se impor abrindo o nosso idioma a um mundo de possibilidades. Nós, continuadores da melhor tradiçom galeguista, apostamos por reintegrar a nossa língua no ámbito que lhe é próprio: a Lusofonia (ou Galegofonia, para alguns autores galegos e nom galegos).

Sem comentários:

Enviar um comentário